Ψηφίδες
Σύμμεικτα
Εισαγωγή
Εισαγωγή
Ένας βιβλιογραφικός άθλος
Επεξηγήσεις
Αναζήτηση
Απλή
Σύνθετη
Αλφαβητικό ευρετήριο
Οδηγίες
Επικοινωνία
Φόρμα Επικοινωνίας
Πώς θα μας βρείτε
Ομάδα εργασίας
Συγγραφέας :Βίτσου, Μάγδα
Βρέθηκαν 1 αποτελέσματα
Η Aynur στην τάξη : διδακτική προσέγγιση της προσφυγικής ταυτότητας με χρήση της “Persona Doll” / Μάγδα Βίτσου, Κώστας Μάγος
Η Aynur στην τάξη : διδακτική προσέγγιση της προσφυγικής ταυτότητας με χρήση της “Persona Doll” / Μάγδα Βίτσου, Κώστας Μάγος
Τίτλος:
Η Aynur στην τάξη : διδακτική προσέγγιση της προσφυγικής ταυτότητας με χρήση της “Persona Doll” / Μάγδα Βίτσου, Κώστας Μάγος
Συγγραφείς:
Βίτσου, Μάγδα (Συγγραφέας)
Μάγος, Κώστας (Συγγραφέας)
Φυσική Περιγραφή:
τ. 3, σ. 585-599
Περιέχεται στο:
Θέατρο και ετερότητα : θεωρία, δραματουργία και θεατρική πρακτική : πρακτικά ΣΤ’ Πανελλήνιου Θεατρολογικού Συνεδρίου, Ναύπλιο, 17-20 Μαΐου 2017 / επιστημονική επιμέλεια Μαρία Βελιώτη-Γεωργοπούλου, Βαρβάρα Γεωργοπούλου, Ιωάννα Καραμάνου, Μαρίνα Κοτζαμάνη, Θανάσης Μπλέσιος, Αστέριος Τσιάρας ; [επιμέλεια έκδοσης Γιώργος Χριστοδουλόπουλος]
Θέματα:
Δράμα--Θεραπευτική χρήση
Θέατρο--Ψυχολογικές απόψεις
Πρόσφυγες--Ελλάδα
Πολυπολιτισμική εκπαίδευση--Ελλάδα
Εκπαίδευση, Προσχολική--Ελλάδα
Διακρίσεις--Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)--Ελλάδα
Θέατρο--Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)
Σύμμεικτα Ν.Φιλολογίας
Εισαγωγή
Βιβλιογραφικός άθλος
Επεξηγήσεις
Κ.Ε.Γ.
Ποιοί είμαστε
Πώς θα μας βρείτε
Σύνδεση
Επικοινωνία
Φόρμα Επικοινωνίας
centre@komvos.edu.gr
+30 2313 331 500
Ψηφίδες
Σύμμεικτα
Εισαγωγή
Εισαγωγή
Ένας βιβλιογραφικός άθλος
Επεξηγήσεις
Αναζήτηση
Απλή
Σύνθετη
Αλφαβητικό ευρετήριο
Οδηγίες
Επικοινωνία
Φόρμα Επικοινωνίας
Πώς θα μας βρείτε
Ομάδα εργασίας