Ψηφίδες
Σύμμεικτα
Εισαγωγή
Εισαγωγή
Ένας βιβλιογραφικός άθλος
Επεξηγήσεις
Αναζήτηση
Απλή
Σύνθετη
Αλφαβητικό ευρετήριο
Οδηγίες
Επικοινωνία
Φόρμα Επικοινωνίας
Πώς θα μας βρείτε
Ομάδα εργασίας
Συγγραφέας :Ανδριανάκη, Κατερίνα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Παρωδία : ένα χρήσιμο εργαλείο δημιουργικής ανάγνωσης και γραφής / Ανδριανάκη Κατερίνα
Παρωδία : ένα χρήσιμο εργαλείο δημιουργικής ανάγνωσης και γραφής / Ανδριανάκη Κατερίνα
Τίτλος:
Παρωδία : ένα χρήσιμο εργαλείο δημιουργικής ανάγνωσης και γραφής / Ανδριανάκη Κατερίνα
Συγγραφείς:
Ανδριανάκη, Κατερίνα (Συγγραφέας)
Φυσική Περιγραφή:
τ. 2, σ. 77-98
Περιέχεται στο:
Πρακτικά 2ου Διεθνούς Συνεδρίου «Δημιουργική γραφή» (Δημιουργική γραφή 2015) [Κέρκυρα, 1-4 Οκτωβρίου 2015] / Κωτόπουλος Η. Τριαντάφυλλος, Νάνου Βασιλική (επιμέλεια)
Θέματα:
Καβάφης, Κ. Π. (Κωνσταντίνος Π.), 1863-1933--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Καβάφης, Κ. Π. (Κωνσταντίνος Π.), 1863-1933--Παρωδίες, απομιμήσεις, κλπ.
Παρωδία
Δημιουργική γραφή (Δευτεροβάθμια εκπαίδευση)--Μελέτη και διδασκαλία
Η σχέση λογοτεχνίας και ιστορίας στα Κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας Γ’ γυμνασίου / Κατερίνα Ανδριανάκη
Η σχέση λογοτεχνίας και ιστορίας στα Κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας Γ’ γυμνασίου / Κατερίνα Ανδριανάκη
Τίτλος:
Η σχέση λογοτεχνίας και ιστορίας στα Κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας Γ’ γυμνασίου / Κατερίνα Ανδριανάκη
Συγγραφείς:
Ανδριανάκη, Κατερίνα (Συγγραφέας)
Φυσική Περιγραφή:
σ. 535-545
Περιέχεται στο:
Λογοτεχνική ανάγνωση στο σχολείο και στην κοινωνία / επιμέλεια Βενετία Αποστολίδου, Δημήτρης Κόκορης, Μιχ. Γ. Μπακογιάννης, Ελένη Χοντολίδου
Θέματα:
Λογοτεχνία και ιστορία
Νεοελληνική λογοτεχνία--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Διδακτικά βιβλία--Ελλάδα--21ος αιώνας
Σύμμεικτα Ν.Φιλολογίας
Εισαγωγή
Βιβλιογραφικός άθλος
Επεξηγήσεις
Κ.Ε.Γ.
Ποιοί είμαστε
Πώς θα μας βρείτε
Σύνδεση
Επικοινωνία
Φόρμα Επικοινωνίας
centre@komvos.edu.gr
+30 2313 331 500
Ψηφίδες
Σύμμεικτα
Εισαγωγή
Εισαγωγή
Ένας βιβλιογραφικός άθλος
Επεξηγήσεις
Αναζήτηση
Απλή
Σύνθετη
Αλφαβητικό ευρετήριο
Οδηγίες
Επικοινωνία
Φόρμα Επικοινωνίας
Πώς θα μας βρείτε
Ομάδα εργασίας