Συγγραφέας :Κορρέ, Ειρήνη
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματαΟι ταυτότητες στην εκπαίδευση : διαφοροποιώντας τη διδασκαλία : η αναζήτηση ταυτοτήτων στην τάξη / Ειρήνη Κορρέ, Κανταρίδου Φωτεινή, Οτάμπασης Χαράλαμπος, Στεργιανή Τσομπουλτή
Τίτλος:
Οι ταυτότητες στην εκπαίδευση : διαφοροποιώντας τη διδασκαλία : η αναζήτηση ταυτοτήτων στην τάξη / Ειρήνη Κορρέ, Κανταρίδου Φωτεινή, Οτάμπασης Χαράλαμπος, Στεργιανή Τσομπουλτή
Συγγραφείς:
Κορρέ, Ειρήνη (Συγγραφέας)
Κανταρίδου, Φωτεινή (Συγγραφέας)
Οτάμπασης, Χαράλαμπος (Συγγραφέας)
Τσομπουλτή, Στεργιανή (Συγγραφέας)
Κανταρίδου, Φωτεινή (Συγγραφέας)
Οτάμπασης, Χαράλαμπος (Συγγραφέας)
Τσομπουλτή, Στεργιανή (Συγγραφέας)
Φυσική Περιγραφή:
σ. 208-265
Περιέχεται στο:
Θέματα:
Μουτζάν-Μαρτινέγκου, Ελισάβετ, 1801-1832. Αυτοβιογραφία
Μουτζάν-Μαρτινέγκου, Ελισάβετ, 1801-1832--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Ρίτσος, Γιάννης, 1909-1990. Η σονάτα του σεληνόφωτος
Ρίτσος, Γιάννης, 1909-1990--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Κορνάρος, Βιτσέντζος, 1553-1614. Ερωτόκριτος
Κορνάρος, Βιτσέντζος, 1553-1614--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Ταυτότητα (Φιλοσοφική έννοια)
Διαφοροποιημένη διδασκαλία
Προγράμματα δραστηριότητας στην εκπαίδευση
Φύλο, Ταυτότητά του στην εκπαίδευση
Λογοτεχνία--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Μουτζάν-Μαρτινέγκου, Ελισάβετ, 1801-1832--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Ρίτσος, Γιάννης, 1909-1990. Η σονάτα του σεληνόφωτος
Ρίτσος, Γιάννης, 1909-1990--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Κορνάρος, Βιτσέντζος, 1553-1614. Ερωτόκριτος
Κορνάρος, Βιτσέντζος, 1553-1614--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Ταυτότητα (Φιλοσοφική έννοια)
Διαφοροποιημένη διδασκαλία
Προγράμματα δραστηριότητας στην εκπαίδευση
Φύλο, Ταυτότητά του στην εκπαίδευση
Λογοτεχνία--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Ενσυναίσθηση : εμβίωση του άλλου και αυτοεπίγνωση. Δεξιότητα συναισθηματικού στόχου : η διδακτική αξιοποίηση τηςενσυναίσθησης στη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας,της νεοελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας στηδευτεροβάθμια εκπαίδευση / Ειρήνη Κορρέ
Τίτλος:
Ενσυναίσθηση : εμβίωση του άλλου και αυτοεπίγνωση. Δεξιότητα συναισθηματικού στόχου : η διδακτική αξιοποίηση τηςενσυναίσθησης στη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας,της νεοελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας στηδευτεροβάθμια εκπαίδευση / Ειρήνη Κορρέ
Συγγραφείς:
Φυσική Περιγραφή:
τ. 1, σ. 145-159
Περιέχεται στο:
Θέματα:
Ενσυναίσθηση
Ελληνική γλώσσα, Αρχαία--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Ελληνική γλώσσα, Νέα--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Ελληνική λογοτεχνία, Αρχαία--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Νεοελληνική λογοτεχνία--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Συναισθηματική νοημοσύνη
Άλλος (Φιλοσοφία)
Δράμα στην εκπαίδευση
Ελληνική γλώσσα, Αρχαία--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Ελληνική γλώσσα, Νέα--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Ελληνική λογοτεχνία, Αρχαία--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Νεοελληνική λογοτεχνία--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Συναισθηματική νοημοσύνη
Άλλος (Φιλοσοφία)
Δράμα στην εκπαίδευση