Τίτλος:
Αναγνωστικές δεξιότητες δυσλεκτικών μαθητών και η θεωρία του μοντέλου «δύο δρόμων» για τη διαδικασία της ανάγνωσης / Σταύρος Γ. Ρίτσος
Συγγραφείς:
Φυσική Περιγραφή:
σ. 118-125
Περιέχεται στο:
Πρακτικά της 2ης συνάντησης εργασίας μεταπτυχιακών φοιτητών, Τμήμα Φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών, 14-16 Μαρτίου 2003 = Proceedings of the 2nd Athens postraduade conference, Department of Philology, University of Athens, 14-16 March 2003 / επιμέλεια έκδοσης Ν. Λαβίδας, Ε. Νουχουτίδου, Ε. Κανελλοπούλου, Μ. Μπομποτά, Α. Δίμτσα, Π. Χατζηγεωργίου, Ε. Μιμίδου
Θέματα: