Συγγραφέας :Πάνος, Δημήτρης Σ.
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματαΠρος ένα νέο παράδειγμα συγκρότησης του διδακτικού αντικειμένου της λογοτεχνίας στη βάση του τροποποιημένου κοινωνικού της ρόλου / Ευαγγελία Φρυδάκη, Δημήτρης Πάνος
Τίτλος:
Προς ένα νέο παράδειγμα συγκρότησης του διδακτικού αντικειμένου της λογοτεχνίας στη βάση του τροποποιημένου κοινωνικού της ρόλου / Ευαγγελία Φρυδάκη, Δημήτρης Πάνος
Συγγραφείς:
Φυσική Περιγραφή:
σ. 598-604
Περιέχεται στο:
Θέματα:
Συν-διαμορφώνοντας αφηγηματικές ιστορίες με τη συνδρομή της ομαδοσυνεργατικής μεθόδου : ένα παράδειγμα με μαθητές γυμνασίου / Ημέλλου Αικατερίνη, Πάνος Δημήτριος, Γιαννοπούλου Χριστίνα, Δημητρακοπούλου Σπυριδούλα
Τίτλος:
Συν-διαμορφώνοντας αφηγηματικές ιστορίες με τη συνδρομή της ομαδοσυνεργατικής μεθόδου : ένα παράδειγμα με μαθητές γυμνασίου / Ημέλλου Αικατερίνη, Πάνος Δημήτριος, Γιαννοπούλου Χριστίνα, Δημητρακοπούλου Σπυριδούλα
Συγγραφείς:
Ημέλλου, Αικατερίνη (Συγγραφέας)
Πάνος, Δημήτρης Σ. (Συγγραφέας)
Γιαννοπούλου, Χριστίνα (Συγγραφέας)
Δημητρακοπούλου, Σπυριδούλα (Συγγραφέας)
Πάνος, Δημήτρης Σ. (Συγγραφέας)
Γιαννοπούλου, Χριστίνα (Συγγραφέας)
Δημητρακοπούλου, Σπυριδούλα (Συγγραφέας)
Φυσική Περιγραφή:
τ. 1, σ. 297-312
Περιέχεται στο:
Θέματα:
Από την κοινότητα στη δημιουργία : διαμορφώνοντας διαδικτυακές δομές συνεργατικής παραγωγής αφηγηματικού κειμένου για μαθητές λυκείου / Δημήτρης Πάνος & Αθηνά Αλεξίου
Τίτλος:
Από την κοινότητα στη δημιουργία : διαμορφώνοντας διαδικτυακές δομές συνεργατικής παραγωγής αφηγηματικού κειμένου για μαθητές λυκείου / Δημήτρης Πάνος & Αθηνά Αλεξίου
Συγγραφείς:
Φυσική Περιγραφή:
σ. 857-868
Περιέχεται στο:
Θέματα:
Το μάθημα της λογοτεχνίας ως γέφυρα πολιτισμών και αξιών : αναζητώντας το αξιακό στίγμα του αναλυτικού προγράμματος της λογοτεχνίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση / Δημήτριος Πάνος
Τίτλος:
Το μάθημα της λογοτεχνίας ως γέφυρα πολιτισμών και αξιών : αναζητώντας το αξιακό στίγμα του αναλυτικού προγράμματος της λογοτεχνίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση / Δημήτριος Πάνος
Συγγραφείς:
Φυσική Περιγραφή:
τ. 1, σ. 720-731
Περιέχεται στο:
Θέματα: