Θέμα :Ελληνική λογοτεχνία, Αρχαία--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Βρέθηκαν 15 αποτελέσματαΕκπαίδευση εκπαιδευτικών, διδακτική και διδακτική άσκηση στο Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας / επιμέλεια Ευαγγελία Φρυδάκη, Θεοδώρα Κάββουρα, Ευανθία-Έλλη Μηλίγκου, Μαρία-Ζωή Φουντοπούλου
Τίτλος:
Συγγραφείς:
Φρυδάκη, Ευαγγελία (Επιμελητής)
Κάββουρα, Θεοδώρα (Επιμελητής)
Μηλίγκου, Ευανθία-Έλλη (Επιμελητής)
Φουντοπούλου, Μαρία Ζωή, 1968- (Επιμελητής)
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών : «Θεωρία, πράξη και αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου» (Συγγραφέας)
Διημερίδα «Εκπαίδευση εκπαιδευτικών, διδακτική και διδακτική άσκηση στο Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας : επιστημονική αναγκαιότητα, αναμόρφωση της άσκησης προβληματισμοί και προοπτικές» (2012 : Αθήνα, Ελλάδα) (Συγγραφέας)
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (Συγγραφέας)
Κάββουρα, Θεοδώρα (Επιμελητής)
Μηλίγκου, Ευανθία-Έλλη (Επιμελητής)
Φουντοπούλου, Μαρία Ζωή, 1968- (Επιμελητής)
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών : «Θεωρία, πράξη και αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου» (Συγγραφέας)
Διημερίδα «Εκπαίδευση εκπαιδευτικών, διδακτική και διδακτική άσκηση στο Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας : επιστημονική αναγκαιότητα, αναμόρφωση της άσκησης προβληματισμοί και προοπτικές» (2012 : Αθήνα, Ελλάδα) (Συγγραφέας)
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (Συγγραφέας)
Δημοσίευση:
Αθήνα : Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας, 2013 (τυπ. Γραφικές Τέχνες Μητρόπολις ΑΕ)
Φυσική περιγραφή:
191 σ.
Σημειώσεις:
Εκδόθηκε με πόρους του ΠΜΣ : «Θεωρία, πράξη και αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου» για τη προβολή του επιστημονικού και ερευνητικού του έργο».
Σύνδεσμος:
Θέματα:
Διδάσκοντας αρχαία ελληνικά : δεδομένα, όρια, προοπτικές / Μαρία-Ζωή Φουντοπούλου
Τίτλος:
Διδάσκοντας αρχαία ελληνικά : δεδομένα, όρια, προοπτικές / Μαρία-Ζωή Φουντοπούλου
Συγγραφείς:
Φυσική Περιγραφή:
σ. 113-131
Θέματα:
Αρχαιοελληνικό αδίδακτο κείμενο : μια πρόταση διδασκαλίας / ΈλεναΤσίκιζα-Νικολακάκη
Τίτλος:
Αρχαιοελληνικό αδίδακτο κείμενο : μια πρόταση διδασκαλίας / ΈλεναΤσίκιζα-Νικολακάκη
Συγγραφείς:
Φυσική Περιγραφή:
σ. 132-134
Θέματα:
Προβληματισμοί, προσδοκίες και προτάσεις σχετικά με τη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας / Ανδρέας Κατσούρης
Τίτλος:
Προβληματισμοί, προσδοκίες και προτάσεις σχετικά με τη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας / Ανδρέας Κατσούρης
Συγγραφείς:
Φυσική Περιγραφή:
σ. 397-409
Περιέχεται στο:
Θέματα:
Η διδασκαλία του αρχαιοελληνικού πολιτισμού ως γλωσσικό μάθημα : προβλήματα προσδιορισμού και περιεχομένου / Έλενα Πατρικίου
Τίτλος:
Η διδασκαλία του αρχαιοελληνικού πολιτισμού ως γλωσσικό μάθημα : προβλήματα προσδιορισμού και περιεχομένου / Έλενα Πατρικίου
Συγγραφείς:
Φυσική Περιγραφή:
σ. 451-463
Περιέχεται στο:
Θέματα:
Η εξέταση του μαθήματος της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας στο διαγωνισμό πρόσληψης των εκπαιδευτικών : ενδεικτικές διδακτικές προτάσεις / Αναστάσιος Αγγ. Στέφος
Τίτλος:
Η εξέταση του μαθήματος της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας στο διαγωνισμό πρόσληψης των εκπαιδευτικών : ενδεικτικές διδακτικές προτάσεις / Αναστάσιος Αγγ. Στέφος
Συγγραφείς:
Φυσική Περιγραφή:
σ. 31-47
Περιέχεται στο:
Θέματα:
Διδάσκοντας αρχαία ελληνική γραμματεία με χρήση ΤΠΕ : ένα εκπαιδευτικό λογισμικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και οι δυνατότητες διδακτικής αξιοποίησής του : καταγραφή στάσεων των μαθητών-/τριών / Χρυσάνθη Παλάζη
Τίτλος:
Διδάσκοντας αρχαία ελληνική γραμματεία με χρήση ΤΠΕ : ένα εκπαιδευτικό λογισμικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και οι δυνατότητες διδακτικής αξιοποίησής του : καταγραφή στάσεων των μαθητών-/τριών / Χρυσάνθη Παλάζη
Συγγραφείς:
Φυσική Περιγραφή:
σ. 58-74
Περιέχεται στο:
Θέματα:
Ενσυναίσθηση : εμβίωση του άλλου και αυτοεπίγνωση. Δεξιότητα συναισθηματικού στόχου : η διδακτική αξιοποίηση τηςενσυναίσθησης στη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας,της νεοελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας στηδευτεροβάθμια εκπαίδευση / Ειρήνη Κορρέ
Τίτλος:
Ενσυναίσθηση : εμβίωση του άλλου και αυτοεπίγνωση. Δεξιότητα συναισθηματικού στόχου : η διδακτική αξιοποίηση τηςενσυναίσθησης στη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας,της νεοελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας στηδευτεροβάθμια εκπαίδευση / Ειρήνη Κορρέ
Συγγραφείς:
Φυσική Περιγραφή:
τ. 1, σ. 145-159
Περιέχεται στο:
Θέματα:
Ενσυναίσθηση
Ελληνική γλώσσα, Αρχαία--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Ελληνική γλώσσα, Νέα--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Ελληνική λογοτεχνία, Αρχαία--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Νεοελληνική λογοτεχνία--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Συναισθηματική νοημοσύνη
Άλλος (Φιλοσοφία)
Δράμα στην εκπαίδευση
Ελληνική γλώσσα, Αρχαία--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Ελληνική γλώσσα, Νέα--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Ελληνική λογοτεχνία, Αρχαία--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Νεοελληνική λογοτεχνία--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Συναισθηματική νοημοσύνη
Άλλος (Φιλοσοφία)
Δράμα στην εκπαίδευση
Η ανάταξη των ερώτησης στο μάθημα της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας : (ή, μια ιπποκρατική διάγνωση στην πλατωνική συνεδρία) / Νικόλαος Α. Ε. Καλοσπύρος
Τίτλος:
Η ανάταξη των ερώτησης στο μάθημα της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας : (ή, μια ιπποκρατική διάγνωση στην πλατωνική συνεδρία) / Νικόλαος Α. Ε. Καλοσπύρος
Συγγραφείς:
Φυσική Περιγραφή:
σ. 276-288
Περιέχεται στο:
Θέματα: