Θέμα :Διδασκαλία--Μεθοδολογία
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματαΑπό τους «αμήχανους απαντητές» στους «διαλεγόμενους αναγνώστες» : διερευνώντας τη λεκτική αλληλεπίδραση εκπαιδευτικών και μαθητών / Ευαγγελία Καλούδη
Τίτλος:
Από τους «αμήχανους απαντητές» στους «διαλεγόμενους αναγνώστες» : διερευνώντας τη λεκτική αλληλεπίδραση εκπαιδευτικών και μαθητών / Ευαγγελία Καλούδη
Συγγραφείς:
Φυσική Περιγραφή:
σ. 356-367
Περιέχεται στο:
Θέματα:
«Βιοπαιδαγωγισμός» : μια νέα θεωρία μάθησης, βασισμένη στην αξιοποίηση της εξελικτικής και αναπτυξιακής δυναμικής του εγκεφάλου : αναφορά στον «παιδαγωγό» Καζαντζάκη / Σ. Ν. Αλαχιώτης, Ε. Καρατζιά-Σταυλιώτη, Β. Νικήτα
Τίτλος:
«Βιοπαιδαγωγισμός» : μια νέα θεωρία μάθησης, βασισμένη στην αξιοποίηση της εξελικτικής και αναπτυξιακής δυναμικής του εγκεφάλου : αναφορά στον «παιδαγωγό» Καζαντζάκη / Σ. Ν. Αλαχιώτης, Ε. Καρατζιά-Σταυλιώτη, Β. Νικήτα
Συγγραφείς:
Αλαχιώτης, Σταμάτης Ν., 1944- (Συγγραφέας)
Καρατζιά-Σταυλιώτη, Ελένη (Συγγραφέας)
Νικήτα, Β. (Συγγραφέας)
Καρατζιά-Σταυλιώτη, Ελένη (Συγγραφέας)
Νικήτα, Β. (Συγγραφέας)
Φυσική Περιγραφή:
σ. 58-75
Περιέχεται στο:
Θέματα:
«Από την έρευνα στη διδασκαλία» : η εφαρμογή των ιδεών του Wilhelm von Humboldt ως σύλληψη παιδείας και διδασκαλίας της λογοτεχνίας στο νεώτερο ακαδημαϊκό σύστημα / Νικόλαος Α. Ε. Καλοσπύρος
Τίτλος:
«Από την έρευνα στη διδασκαλία» : η εφαρμογή των ιδεών του Wilhelm von Humboldt ως σύλληψη παιδείας και διδασκαλίας της λογοτεχνίας στο νεώτερο ακαδημαϊκό σύστημα / Νικόλαος Α. Ε. Καλοσπύρος
Συγγραφείς:
Φυσική Περιγραφή:
τ. 1, σ. 379-394
Περιέχεται στο:
Θέματα: